18 Nisan 2016 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Maskara Karşılaştırması


Evet blogdaşlarım. Aile ziyaretimden (olmayan ailemi ziyaret ettim kendileri evde olmadıkları için boş eve gittim de denebilir.) sonunda döndüm. E madem döndüm bir blog yazısıyla bunu taçlandırayım dedim ve geçtim klavyemin başına. Ne yazsam ne yazsam diye aranırken kenarda yazılmayı bekleyen fotoğraflara bakınca bir maskara karşılaştırması yapayım dedim. Burda şu an kullanmakta olduğum ve bir kısmını uzun süredir kullandığım maskaraları görüyorsunuz. Sağ baştan sayarsak en sonda logosu silinmiş Note markasının Long Lash maskarasını görüyorsunuz. Hemen yanında Loreal Paris'in False Lash Wings maskarası var. Onun yanında Essence / I Love Extreme volume mascara, en sonda ise Pastel'in Express volume and length maskaraları bulunuyor. Şimdi madde madde inceleyelim artılarını - eksilerini.


Note-Long Lash Mascara
Bu maskarayı yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. Şuan elimdeki 2.si ve bunun da miadı dolmak üzere. Kesinlikle tekrar alacağım bir maskara. Gelelim artılarına - eksilerine...
İlk artısı kesinlikle fırçası. Benim kirpiklerin tel tel taranması, yapışmaması üzerine bir takıntım var. Eğer sizin de böyle bir takıntınız varsa bu maskaranın fırçasına gözlerinizden kalpler fışkırarak bakacağınıza eminim. Ayrıca simsiyah bir görüntü sevenleri de tatmin edecek bir maskara. Hem akma yapmıyor hem de çıkarması zor değil. (Yani her maskarayı çıkarmak zor ama maskaralar arasında sıralarsak daha kolay çıkıyor.) Bu maskaranın tek bir eksisi var. Öyle ahım şahım bir dolgunluk vermiyor. Öyle kirpikleriniz 'heyyy ben takma kirpiğim' şüphesi düşürmüyor kimsenin içine. Ama bunu önemsemezseniz dört dörtlük bir maskara. Fiyatı 19.90 TL

Loreal Paris - False Lash Wings Midnight Blacks
Bu aralarında uygun fiyatlı diyemeyeceğim tek maskara. Ben yine bu kirpikleri tel tel ayırma sevdasında aldım bunu da. Vaad ettiği görevi yerine getirdi mi? Kesinlikle evet...Fırçasının bir tarafı kısadan uzuna fiber kıllarla dizilmiş diğer tarafı ise asimetrik. Asimetrik kısım kirpikleri tek tek ayırıyor, diğer kısım ise hem kirpiklere hafif bir uzunluk veriyor hem de kısa kıllarıyla göz pınarı tarafındaki kısa kirpiklere bile ulaşıyor. Fazlaca sıvı bir yapısı var ama anlayamadığım bir biçimde akma yapmıyor. Vaad ettiği kelebek etkisi görülüyor kesinlikle ama bunun da Note maskarada olduğu gibi deli divane bir dolgunluk vermeme sorunu var. Gerçi bu Note maskaradan daha çok dolgunluk veriyor onu da söyleyeyim. Bir eksisi de fiyatı. Loreal maskaraları fiyatlarını az çok biliyorsunuzdur. Bunun da 50-55 TL arası bir fiyatı vardı.  Öyle başka hiçbir maskarada görmeyeceğiniz özelliklere sahip olmadığı için bu fiyat verilir mi bilemiyorum. Bu etkileri daha orta halli bir maskaradan da alabilirsiniz bence. Ki Note buna az çok benzer ve yarı fiyatından bile ucuz.


Essence - I Love Extreme Volume Mascara Waterproof
Essence maskaralarını denemeyi istiyordum ne zamandır. Bu maskarayı alalı da bir ay civarı falan oldu sanırım. Artık yeteri kadar deneyimlediğime karar verip yazısını yazayım dedim. Öncelikle fırçasından pek hoşlanmadığımı söyleyeyim. Bu yapıda fırçalar kirpikleri yapıştırıyormuş gibi geliyor bana ki öyle de oldu gerçi. Onun dışında vaad ettiği gibi çok dolgun kirpikler sunuyor bize. Waterproof olduğu için akmaz diye düşünüyorsunuz ama bende aktı. Akıyorsa kolay çıkar diyorsunuz ama gece çıkartmak tam bir işkence. Çıktı sanıyorsunuz ama asla çıkmıyor. 3-4 denemede anca çıkıyor. O yüzden günlük olarak kullanılacak bir maskara değil bence. Dört dörtlük değil. Ama fiyat performans açısından alınabilecek bir maskara çünkü çok uygun fiyatlı.
Fiyatı ; 9.90 TL


Pastel - Express Volume + Length Mascara
Bu maskara benim ilk maskaram aynı zamanda. Çok da beğendiğim bir maskara diyebiliriz. Dikkatli sürümde kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Orta halli bir dolgunluk ve uzunluk katıyor. Bazı istisna durumlar dışında akma dökülme yapmıyor. Çıkarması da çok zor değil. Fiyat performans açısından da en beğendiğim ürünler arasında. Fiyatı; 12.90 TL idi sanırım.

Evet blogdaşlarım bir yazının daha sonuna geldik. Hepinize upuzun, etrafı 'ayy kıza bak kesin takma kirpik ya o, ben eminim' şüphelerine sürükleyen doğal kirpikler diliyorum. Arivederçii^^ (Öz)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder