30 Nisan 2016 Cumartesi

Flormar İnternet Alışverişi (Alışveriş #2)

Öncelikle şunu bir belirteyim. Bu kız neden bu kadar çok alışveriş yapıyor demeyin. Bu eski bir alışveriş ve sadece (bir ürün dışında) flormar internet sitesinin outlet kategorisinden yapılmış bir alışveriş :) Bu yüzden oldukça uygun fiyatlı.

Evet öncelikle üzerinde çok konuşmak istemediğim sağ üst köşedeki köpük fondötenden bahsedeyim. Bendeki 06 Rose rengi. Malesef outlette olmasından dolayı aldığım ama hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu. Neden sevmediğimi anlatmayacağım çünkü yakında beğenmediklerim temalı bir yazı gelecek. Bu da orada bahsedeceklerimden. Fiyatı outlette 5 TL idi. 
Bu alışverişin içinde aslında bir pudra ve bir sürü parlak ve kırılan ojeler de vardı. Pudrayı yapısını beğensem de rengi benim cilt tonuma uymadığı için ojeleri de bir türlü sevemediğim ve kendime yakıştıramadığım için hediye ettim.



Gelelim beni çok memnun eden ürünlerden birine. Passionate Dots far paleti. Outlette fiyatı 8.25 TL. İlk gözlerime inanamamıştım 8 TL'ye far paletttiii??? Gözlerim pörtleyerek ve hiç bir beklentim olmadan sipariş vermiştim ama daha sonradan makyaj masamda en sevdiklerim arasına girmeyi başardı. İlk aldığımda renkleri gözüme çok pastel gelmişti ama şuan en sağdaki mor dışında bütün renkleri kullanıyorum. En kullanamam dediğim sarıyı bile yanındaki karamelin alt tonu olarak kullanıyorum siz düşünün gerisini. Moru da makyajda daha iyi olan biri kullanabilir ama ben daha o kadar ustalaşmadığımdan dayak yemişe dönüyorum. Dipnot: aynası da çok kullanışlı.
 Ayrı bir pişmanlık. Konuşmak istemiyorum. Bendeki 10 numara Pop into my mind. Fiyatı 5 TL.

İşte bunu çok sevdim! Waterproof dudak kalemlerinden 201 numara. O kadar güzel bir nude ki hemen her ruj için kullanabiliyorsunuz. Hatta bazen tek başına kullanıyorum. Tam yaz rengi, sürüp çıkmalık. Bu buradaki tek outlet dışı ürün. Fiyatı 5.90 TL

Bu kalemler outlet kategorisinin altınları :) Glittering Star Eyeliner serisinin soldan sağa sırayla 504, 508, 509 ve 503 numaraları. Ben çok severek kullanıyorum. Tanesi 1 TL idi. Burada göründüğü kadar renk vermiyor gözde. Zaten bu da daha çok sevmemin sebeplerinden birisi. Tatlı bir ışıltı katıyorlar sadece. Abartı da durmuyor. Tam yaz için idealler.



Bu ojeleri aldığımda bu seriye takıntılı durumdaydım. (Hatta aşağı serinin bendeki tüm ojelerinin resmini koyarım.) Ama sadece bunları internetten almıştım. Ojeler ve seri çok güzel ama tek bir sıkıntıları var o da kapakları. Çoğunda aynı sıkıntıyı yaşamasam sorun bende diyebilirdim ama çoğunun kapağı fırçayla ayrılıp çıktı. Ben kendim yapıştırdım sonradan. Soldaki FC29-Mystical Getaway, sağdaki FC26-King of the Bets. Fiyatı tanesi 1.90 TL
 Bu da serinin bendeki tüm ojeleri :)

Normalde allık kullanmam çünkü yanaklarım zaten sürekli kızarıyor. Ama nadiren çok özel günlerde kullanmak için bir allık bakıyordum. Bu Puffy Blush allıklarda 5TL idi outlette. Kremsi puf yapısına bayılıyorum ama çok çabuk renk veriyor dikkatli kullanmak lazım. Bendeki 04 Boho-Chic rengi.

Genel olarak flormarın internet sitesinden alınabilecek şeyler bunlar. Geç kalmış bir yazı olması bir yandan avantaj oldu çünkü ürünleri belli bir süre kullanma fırsatı yakaladım. Sizde flormar internet sitesinden alışveriş yaparsanız bunlara da bir bakın derim. Arivederçi^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder