11 Nisan 2016 Pazartesi

Do It Yourself'cimiz Öz Tanıtıyor 2 / Hint Kınası Dövmesi

Nihahahahaha... Sonunda amacıma ulaştım. Fikir belirleme, harekete geçme, malzeme temini, Gamga ve N'i bekleme derken sonunda hevesim kursağımda kalmadan bu işin de üstesinden geldim kızçelerimmmm :) Tam bir diy insanı olarak uzun zamandır hint kınası dövmelerinin sapığıydım. Değişik değişik yeni yeni bir sürü dövme yapmalıyım diye kafamda kurup duruyordum. Sınavların bitmesini bahane ederek malzemelerimi tamamlayıp koşa koşa kendimi N'in kucağına attım. (Fesat düşünmeyelim N taş-kağıt-makas ekibinin kağıdı olduğundan eli kalem tutan ve çizimi iyi olan tek arkadaşımız.) Hemen desen bakmaya başladık. Şunu anladım dostlarım dövme işinde en zor olan şey desen seçmekmiş. Ben üzerimde 15 gün kalacak şey için hayvan gibi kafa patlatırken insanlar nasıl oluyor da çat diye ömür boyu üzerlerinde kalıcak dövmeler yaptırıyorlar anlayamıyorum. Neyse desenimizi seçtik ve N çizmeye başladı. Anlatmaya başlasak iyi olacak öncelikle malzemeler...

Malzemelerimiz;
-Hint kınası
-Alman taşı
-Oksijen suyu
-Krem veya roll-on
-Aydınger kağıdı
-Kalem
-Şırınga (kullanmadık)
-Kürdan


 Öncelikle desenimizi çizdik. Üçümüze birden yapacağımız için üçümüzü hatırlatacak bi şey olsun istedik ve gamga harika taş-kağıt-makas fikriyle bize geldi. 1 çay kaşığı hint kınasına 1 çay kaşığına yakın alman taşı ekledik. Üzerlerine de kahve telvesi kıvamına gelene kadar oksijen suyu ekledik karıştıra karıştıra. En sonunda kına hazır olduğunda deseni aydınger kağıdına çizdik. İsterseniz çıktı alabilirsiniz ama biz ekrana kağıdı koyup direk çizdik. Daha sonra binbir uğraşla bu deseni kolumuza krem sürüp yapıştırarak çıkardık. Sonrasında ise kendimizi N'in kıymetli ve yetenekleri ellerine bıraktık. N kürdanla desenin üzerinden kınayla geçti. (Aslında araştırmalarımızda şırınganın iğne ucunu kırınca çok rahat uygulanabildiğini okumuştuk. Ne oldu nerede hata yaptık bilemiyorum ama şırınga bize sadece engel oldu. Kürdanla da kolay değildi ama şırınga direk tıkandı yani hiç kullanamadık. O yüzden malzeme listesinde kullanmadık diye not düştüm.) Ve şunu eklemek istiyorum dostlarım N kendine yapamayacağı için gamga hemen bir piyonmuşumcasına beni öne sürdü. Ben N'e yaparken 2 kalp krizi 4 astım nöbeti geçirdim 3 kere de kalbim durdu. Allahım hayatımın en gergin anlarıydı. Ölmemem adına N beni azad etti ve gamga söylene söylene N'în dövmesini bitirdi. Neyse sonuç olarak 2 saat kadar bekletip yıkadık. Veeee dımdım dımdım dımdım... Sonuççççççç;



Açıkçası ben memnun kaldım. Ama bir günde bile rengi çıkmaya başladı. Yine de ilk deneme için başarılı bence. Başka bir yazıda görüşmek üzere dostlarım. Arivederçi^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder